dinsdag 14 januari 2014

Video: saaie augurk die je bent!

Daar is 'ie dan: het langverwachte filmpje van Gewoon over Kunst! Soms is het lekker om even helemaal niets te hoeven lezen. Daarom geen tekst vandaag, maar verwen ik jullie met een video , helemaal zelf gemaakt. Benieuwd? Pak je popcorn erbij en wacht niet langer. 
En oh ja: vergeet hem niet in HD te kijken!




Zit je op een tablet of telefoon en kan je het filmpje niet zien? Klik dan op deze link: http://www.youtube.com/watch?v=PKHXPzKxIhE&feature=youtu.be

En? Hoe vinden jullie hem? Laat een reactie achter. :)

5 opmerkingen:

  1. Ola Isa!Leuk filmpje!Ik zie mezelf als Janny BROOD ;)
    Momenteel ben ik een cursus aan het opzetten voor intuitief Schilderen.
    Heul Veul suc6 Groeten Janny Brood

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Janny!

      Ik ga binnenkort minderen met mijn blog.
      Maar als je wil dat ik een artikeltje over je schrijf vind ik dat wel interessant :)

      Groetjes,
      Isa

      Verwijderen
  2. Wauw! En wat een acteur ;)

    BeantwoordenVerwijderen