zaterdag 11 januari 2014

Experimenteren: gefaalde filmpjes. Ouch...

Er is geen enkele vorm van kunst die me niet interesseert. Beeldhouden, schilderen, videokunst, performance: alles is zo gaaf! Maar kan ik het zelf ook? Vroeger ben ik zelf flink gaan experimenteren, om te kijken waar mijn kunsthartje nou precies ligt. Ik wilde daarom graag wat (slechte) probeerseltjes videokunst van mij met jullie delen. Hihi.


Beeldhouden: mislukt. Architectuur: niets voor mij! Videokunst: nah... Waarom? Kijk zelf maar naar mijn videoexperimentjes van heel wat jaartjes geleden:



Ja... Ik lachte mezelf ook uit toen ik ze terug zag. Mijn kunsthart ligt in ieder geval ook niet bij videokunst. Ik denk dat ik toch maar het beste kan blijven bij tekenen en schilderen, daar voel ik me toch iets zelfverzekerder bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten