zaterdag 23 november 2013

Geschokt op zaterdag: Erwin Olaf

Ik dacht: laat ik eens beginnen met iets opvallends. Iets schokkends. Elke zaterdag ga ik speciaal voor jou op zoek naar iets kunstigs dat alle taboes te boven gaat. Van vulgaire naaktfoto's tot schilderijen met bloederige taferelen: alles komt voorbij. Dus maak je borst maar nat!


Deze zaterdag laat ik je kennis maken met mijn lievelingsfotograaf: Erwin Olaf. Je hoort het al: het is een rasechte Nederlander uit Hilversum. Deze homosexuele topfotograaf staat bekend om zijn spraakmakende foto's die keer op keer weer kritiek leveren op verschillende onderwerpen. Erwin kickt op choqueren en provoceren. Hoe hij dat doet? Onderstaand is, in mijn ogen, de meest taboedoorbrekende fotoserie:







Meer over Olaf
Benieuwd naar de andere werken van Erwin Olaf? De kans dat er nog meer voorbij zullen komen is groot. Toch geen zin om te wachten? Bezoek dan zijn officiële website www.erwinolaf.com en maak kennis met deze fantastische kunstenaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten